Hledat na webu
-
Naposledy přidáno
Nejbližší akce
Weby RADAMBUK
- BAMBIFEST Č.B.
- Facebook ICM České Budějovice
- Facebook MAJÁK – vzdělávací středisko RADAMBUK
- Facebook Mládež kraji – kraj Jihočeský
- Facebook RADAMBUK
- Facebook Radambuk Jižní Čechy
- Informační centrum pro mládež České Budějovice
- Instagram RADAMBUK
- Jihočeské tábory
- Krajské rady dětí a mládeže
- Mládež kraji – Jihočeský kraj
- Youtube RADAMBUK
Podporují nás
Archiv
Online kurz ČRDM, akreditovaný v DVPP – Tvorba obsahu sociálních sítí
Napsal: kancelar | Dne: 19 května, 2021 | Proběhne: 04.05.2021
Kategorie: Informace z ČRDM a Krajských rad DaM Kronika akcí 2021 Novinky Projekt OPVV - Pod jednou střechou II.- šablony MŠMT Vzdělávací akce
Ve dnech 4. 5. , 6. 5. , 11. 5. a 13 .5. 2021 pořádala Česká rada dětí a mládeže online kurz Tvorba obsahu sociálních sítí, kterého se zúčastnil 1 vedoucí z RADAMBUKu. Akreditovaný kurz v rámci DVPP byl spolufinancován z projektu OPVVV Pod jednou střechou II. Program kurzu pomohl pedagogickým pracovníkům správně uchopit prezentaci organizace v online prostředí.
————————————————————————————-
Česká rada dětí a mládeže pořádá online kurz Tvorba obsahu sociálních sítí.
Termín:
úterý 4.5.2021 v 17:00 – 20:30
čtvrtek 6.5.2021 v 17:00 – 20:30
úterý 11.5.2021 v 17:00 – 20:30
čtvrtek 13.5.2021 v 17:00– 20:30
Přihlášení je možné do 3.5.2021 do 12:00 na emailu kancelar@radambuk.cz.
Hodinová dotace akreditovaného kurzu: 16h
Lektor: Janča Skalková
Akreditace MŠMT: 32298/2020-6-695 jako další vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP)
– úspěšný absolvent získá certifikát o absolvování vzdělávacího programu
Anotace vzdělávacího programu:
Program pomůže pedagogickým pracovníkům teoretickou i praktickou výukou správně uchopit prezentaci organizace v online prostředí, což bude mít vliv na činnosti práce s dětmi.
Kurz prakticky provede účastníka jednotlivými fázemi práce i nástroji pro tvorbu obsahu na Facebooku, Instagramu a okrajově Linkedinu. Od správy profilů až po tvorbu konkrétních příspěvků na sítích a prezentaci. Účastník se také okrajově seznámí s jednotlivými oblastmi online marketingu jako jsou PPC, SEO, E-mailing, PR.
Naučí se různé techniky práce s příspěvky i daty, díky úkolům z hodiny. Zjistí jejich výhody i nevýhody. Pro svou organizaci vypracuje strategický dokument, který pomůže uchopit prezentaci v online světě.
Obsah online kurzu: (Bude ještě specifiky upraven dle požadavku účastníků)
Ukončení vzdělávacího programu: Závěrečný kratičký test + prezentace strategického dokumentu.
1) Definice online marketingu a jak zapadá do chodu organizace (2 hodiny)
– Uvedení do problematiky online prezentace
-Nástroje online marketingu (PPC, SEO, PR, Sociální sítě a další)
– Začátek práce se strategickým dokumentem
2) Úvod do sociálních sítí (2 hodiny)
– Historie a vývoj vliv sociálních sítí
– Druhy sociálních sítí a jejich specifika v Česku pro rok 2021, a které využít pro organizaci
– Správná struktura a možnosti firemních profilů (fan page)
3)Práce s obsahem (5 hodin)
– Jak funguje zobrazování příspěvků (algoritmus)
– Nejčastější typy příspěvků (jejich výhody/nevýhody)
-Cíle příspěvků
– Jak napsat text příspěvku (hastagy, tagování, na co si dát pozor)
– V rámci 3 oblasti zjistíte také co znamenají pojmy: fakenews, clickbait
– V rámci hodin dostanete úkoly, které budou zaměřeny na tvorbu příspěvků
4)Plánování příspěvků (3 hodiny)
– Strategie plánování obsahu (témata příspěvků, frekvence přidávání příspěvků)
-Publikační plán příspěvků (Akční obsahový plán)
-V rámci hodin dostanete úkol vytvořit podle zadání obsahový plán pro organizaci
5) Základní editační programy (2 hodiny)
– Mobilní i webové aplikace (Canva, Creator Studio a další)
– Práce v programech
– V rámci hodin dostanete úkol vytvořit podle zadání fotku/video v programu
6) Ukončení kurzu (2 hodiny)
– Závěrečný test
-Prezentace strategických dokumentů
Q+A – otázky k probíráným tématům, brainstorming a závěrečná diskuze
Cena: pro členy ČRDM 2400,-Kč
pro ostatní 2600,- Kč
Účastník získá odkaz k připojení po uhrazení účastnického poplatku (Akceptujeme printscreen z internetového nebo mobilního bankovnictví o odešlé platbě). Informace k platbě účastník získá po přihlášení na kurz. Kurz je možno hradit z projektu Zvyšování kvality neformálního vzdělávání.
Použitá online platforma: Google meet
Odkaz bude účastníkům zaslán v den konání na vyplněnou e-mailovou adresu.